[BB]: de spiegel van de klant

‹ Terug
Hibin : 18 juni 2019
Hoe kijken klanten naar de ontwikkelingen die op ons afkomen? En vooral, wat verwachten klanten in dezen van de bouwgroothandel? Tijdens [Bouwgroothandel Bijeen] op 2 oktober in Kamerik kunt u het gesprek aangaan. Kan de bouwgroothandel woningbouwcorporaties effectiever ondersteunen in versnelling van hun renovatieopgave? Of kan de bouwgroothandel mkb-aannemers helpen om beter te voldoen aan de marktvraag naar duurzamere gebouwen? En hoe kijken prefabbers eigenlijk naar de bouwgroothandel? Is de rol van de bouwgroothandel daar uitgespeeld, of ?
Bezoekers worden deze middag op scherp gezet door Steven van Belleghem (video), die in het licht van allerlei nieuwe ontwikkelingen laat zien hoe de relatie met klanten zich ontwikkelt. Daarna gaan we in groepjes uiteen, zodat het gesprek met de verschillende klantgroepen ruimte bieden voor een echte dialoog. Bezoekers worden in de gelegenheid gesteld om vooraf al vragen in te dienen die in de subgroepen aan de orde kunnen komen.
 
Early Bird-aanbieding
Schrijf je je in vr 1 augustus, dan krijg je Van Belleghems boek Customer Experience the Day After Tomorrow cadeau. Mét de handtekening van Steven zelf. Klik hier voor het aanmeldformulier.