Centraal op [BB]: Customer Experience

‹ Terug
Hibin : 10 juli 2019
De klant centraal! Iedereen zegt het. Het staat in elk beleidsplan. Maar doen we het ook allemaal? De 2019-editie van [Bouwgroothandel Bijeen] gaat bedrijven in de bouwgroothandel helpen de daad bij het woord te voeren. Daarvoor heeft de [BB]-organisatie verschillende hulptroepen ingeroepen.
Dat zijn allereerst klanten. Bezoekers aan [BB] gaan in kleine subsessies het gesprek aan met (vertegenwoordigers van) woningbouwcorporaties, aannemers, afbouw-zzp’ers en prefabbouwers. Wat verwachten zij van fabrikanten en groothandel? En gaan ontwikkelingen als digitalisering, verduurzaming, circulariteit en industrialisatie daar de komende tijd nog verandering in brengen?

Voor de tweehonderd bezoekers in subsessies uiteen worden zij op scherp gezet door Steven van Belleghem, die in het licht van allerlei nieuwe ontwikkelingen laat zien hoe de relatie met klanten zich ontwikkelt. Leidraad in de presentatie van Van Belleghem is zijn meest recente en zeer succesvolle boek ‘When digital becomes human, klantrelaties in transformatie’. 

Dagvoorzitter Nienke zorgt ervoor dat de klant gedurende de hele dag ook echt centraal blijft staan. Zij leidt onder andere een gesprek met een aantal vooraanstaande fabrikanten over hoe fabrikanten en groothandel samen kunnen werken aan blije en tevreden klanten. Nienke is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) en een van de acht personen op de wereld die Authorized Resource and Training (ART) partner is van de CXPA. Nienke was van 2009 tot en met 2014 verantwoordelijk voor Customer Experience bij KPN. Sinds januari 2015 is ze entrepreneur in Customer Experience. Ze doet dit in de rol van consultant, internationaal spreker en als trainer van de CX Masterclass.

Alert zijn op bedrijfsblindheid, echt outside-in kijken en organiseren. Hoe luister je goed naar klanten? Hoe zorg je voor een onderscheidende ervaring als klant die past bij jou als bedrijf en daarmee ook bij alle kanalen, van de website tot het callcenter? Hoe pas je customer journey mapping toe? Hoe bereik je een klantgerichte cultuur? Dit zijn vragen waar Nienke het antwoord op heeft!
 
Early Bird-aanbieding
Schrijf je je in vóór 1 augustus, dan krijg je Van Belleghems boek Customer Experience the Day After Tomorrow cadeau. Mét de handtekening van Steven zelf. Klik hier voor het aanmeldformulier.